Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané části stavebně technologického projektu realizace obloukového mostu
Gurgul, Roman ; Štěpán, Richard (oponent) ; Motyčka, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce zabývá stavebně technologickou přípravou mostního objektu SO-201. Most o délce 86m se nachází v extraviláně na území města Nitra na Slovensku. Mostní objekt je součástí stavby Rychlostní cesta R1 Nitra, západ - Selenec. Most je tvořen samokotvenou obloukovou konstrukcí s mezilehlou mostovkou. Mostní nosná konstrukce je tvořena ocelovými oblouky vyplněnými betonem, ocelovými nosníky a příčníky se spřaženou železobetonovou deskou.
Návrh a provedení diagnostiky objektu
Dušek, Erik ; Žítt, Petr (oponent) ; Daněk, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá diagnostickým průzkumem silničního železobetonového mostu evidenčního čísla 325-021 v Hostinném v Královéhradeckém kraji. Cílem je návrh a částečné provedení diagnostického průzkumu. Součástí práce je vizuální prohlídka mostu a zjištění dostupné projektové dokumentace. Závěr práce je věnován vyhodnocení výsledků průzkumu a návrhu možných oprav.
Rekonstrukce mostu
Rolenc, Jan ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí mostu a stanovením jeho zatížitelnosti před a po.rekonstrukci
Lávka u hradu Veveří
Slovják, Petr ; Juchelková,, Pavlína (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce ja alternativní návrh lávky pro pěší a cyklisty přes Brněnskou přehradu pod hradem Veveří. Jsou vypracovány tři varianty řešení konstrukce lávky. Vybraná varianta konstrukce lávky tvořená betonovým předpjatým pásem podepřeným ocelovými příčníky a oblouky je dále rozpracována. Výpočet účinků zatížení během stádií výstavby je proveden v programu ANSYS. Konstrukce je posouzena dle Eurocodů.
Obloukový most přes dálnici
Olšák, Martin ; Trenz, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh obloukového mostu přes dálnici. Byla zvolena samokotvená konstrukce s rozpětím oblouku 60 m a lichoběžníkovou mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí softwaru Scia Engineer včetně časové analýzy fází výstavby. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Železobetonový obloukový most přes řeku Krupou
Adler, Filip ; Pěkník, Robin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá návrhom nového mosta v mieste pôvodného v obci Staré Město pod Sněžníkem slúžiaceho k prevedeniu miestnej komunikácie vybudovanej v kategórii S7,5 ponad rieku Krupá. Nosná konštrukcia mosta je riešená ako oblúková s hornou mostovkou, o rozpätí 18m. Zaťaženie a posúdenie konštrukcie sa riadi Eurokódom. Pre výpočty bol použitý softvér Scia Engineering vo verzii 2013.0.
Silniční most v obci Ždár nad Sázavou
Pylypenko, Jevhenij ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce nového betonového mostu ve městě Žďár nad Sázavou, Kraj Vysočina. Most by měl sloužit pro převod silniční, cyklistické a pěší dopravy přes řeku Sázavu. Osnovu pro návrh tvoří okolní terén zaměřený geodetem. Staticky se jedná o samokotvený obloukový systém s mezilehlou předpjatou mostovkou. Rozpětí mostovky je 74,02 m, rozpětí oblouku činí 57,00 m se vzepětím 12,00 m. Konstrukce byla posouzena na mezní stavy únosností a použitelností dle platných norem (Eurokódů).
Obloukový silniční most
Vavřička, Lukáš ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh železobetonového předepjatého obloukového silničního mostu. V počátku byli navrženy dvě varianty provedení, komorový a dvoutrámový průřez mostovky, z niž právě varianta dvoutrámového průřezu v kombinaci s komorovým obloukem byla zvolena k podrobnému zpracování. Základem řešení byla správná volba rozměrů jednotlivých prvků nosného systému a geometrie konstrukce. Následně byl vytvořen globální prutový model, který sloužil k navržení předpětí a posouzení mezních stavů pilířů, oblouku a mostovky během fází výstavby, provozní životnosti a na konci životnosti konstrukce. K podrobnému posouzení byla použita lineární a nelineární analýza v programu Midas Civil. Pro posouzení příčného směru mostovky byl vytvořen deskový model pomocí softwarového rozhraní Scia Engineer.
Obloukový most přes rychlostní komunikaci
Vaněk, Štěpán ; Štefan, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh obloukového mostu přes rychlostní komunikaci. Most tvoří trámová konstrukce mostovky o třech polích a ocelobetonový oblouk. Mostovka je na okrajích vetknutá do základů a uprostřed zachycena na visutých kabelech. Most je nesen kombinací předpínacích lan a visutých kabelů uchycených na ocelobetonovém oblouku. Visuté kabely jsou zešikmeny vzhledem k příčnému směru mostu a v podélném směru jsou ve směru oblouku. Model celé konstrukce byl zhotoven ve výpočtovém programu SCIA ENGINEER 2011. Návrh je dle příslušných platných norem.
Mostní konstrukce přes řeku Svitavu
Mičánek, Ondřej ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce lávky pro pěší přes řeku Svitavu. Pro návrh jsou zpracovány studie tří variant nosné konstrukce. Zvolená varianta je řešena jako obloukový most s dolní, předepjatou mostovkou, zavěšenou na ocelovém oblouku. Most je řešen jako kolmý, prostě uložený na krajních opěrách. Délka nosné konstrukce je 46,8 m a délka přemostění 44 m. Ocelový oblouk je navržen jako parabola druhého stupně se vzepětím 6 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden výpočtovým softwarem SCIA Engineer 2017. Návrh a posudky konstrukce jsou řešeny dle platných norem a předpisů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.